Cantor Cristão Igreja Batista voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Cantor Cristão Igreja Batista

Cantor Cristão Igreja Batista is een Android-applicatie ontworpen voor de categorie Onderwijs & Referentie, met speciale aandacht voor Boeken. Ontwikkeld door Eduardo de Souza, biedt deze app alle liederen uit de Cantor Cristão van de Baptistenkerk. Het biedt een gebruiksvriendelijke ervaring zonder advertenties, waardoor het gemakkelijk is om te zoeken naar liederen en favorieten te selecteren.

Gebruikers kunnen genieten van de volledige verzameling liederen uit de Cantor Cristão, waardoor hun aanbiddingservaring wordt verbeterd. De eenvoudige interface van de app maakt snelle navigatie en naadloze toegang tot een breed scala aan liederen mogelijk. Met de mogelijkheid om favoriete liederen te markeren, kunnen gebruikers moeiteloos hun aanbiddingsessies personaliseren.

Programma is beschikbaar in andere talen

Cantor Cristão Igreja Batista voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 4.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Cantor Cristão Igreja Batista

Heeft u geprobeerd Cantor Cristão Igreja Batista? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.